Figaro's Concertreizen

Een robuuste huisstijl voor een uitdager op de culturele reismarkt

Figaro’s Concertreizen wil Nederland dichterbij klassieke muziek brengen met muziekreizen naar vooraanstaande muziektheaters en gezelschappen. In dienst van Story Studio werd Kees gevraagd een eigentijdse huisstijl te ontwikkelen die aansluit bij de belevingswereld van een cultureel geschoolde doelgroep. Kees bracht zo een hoogwaardige muziekcultuur binnen het bereik van de gewone liefhebber.

Een logo dat direct laat zien wat je krijgt.

Het logo en de huisstijlelementen zijn gebaseerd op de propositie van Figaro’s Concertreizen die bestaat uit drie elementen: muziek, maaltijd en matras.  De losse elementen vormen samen de ‘F’ van Figaro’s.  Op deze manier kan in alle uitingen continu gerefereerd worden naar de drie elementen die bijdragen aan een onvergetelijke reis. Daarnaast biedt het de mogelijkheid eindeloos te variëren met de elementen.

Ook toe aan een verse huisstijl?