CooperVision

Betaalbare maatwerk campagne voor oogzorgspecialisten

CooperVision is één van ’s werelds grootste contactlenzenproducenten. Om hun klanten te ondersteunen in de verkoop van daglenzen hebben CooperVision Benelux en Studio Kees een volledig te customizen marketing campagne ontwikkeld.

Belangrijk was het ontwerpen van een template dat gemakkelijk te gebruiken is voor alle oogzorgspecialisten. Het template bestaat uit een foto, een titel, een packshot en een wit kader met ruimte voor het logo van de klant.

Oogzorgspecialisten stellen eenvoudig hun eigen campagne samen. Er zijn wel meer dan 200 verschillende combinaties mogelijk!

Met CooperVision Custom Campaigns stellen oogzorgspecialisten eenvoudig zelf hun campagne samen. Zij kunnen kiezen uit verschillende lenstypen, titels en foto’s. Er zijn wel meer dan 200 verschillende combinaties mogelijk! Tevens wordt hun logo aan de uitingen toegevoegd. Ook uitingen in huisstijl zijn mogelijk.

Standaard bestaat het pakket uit twee A1 posters, tien A4 kaarten, duizend A5 flyers, social media afbeeldingen en E-DM header. Uiteraard is dit uit te breiden met een hogere oplage of met andere uitingen, zoals bijvoorbeeld een DM brief, raamstickers of social media video.

Ook toe aan een verse campagne?